Vi går över till GoBraap!

Vi går över till GoBraap!

Vi är glada att meddela att klubben nu tagit steget och börjar använda GoBraap – ett
modernt och smidigt system som gör det enklare att hantera medlemskap, träningar,
aktiviteter och betalningar. Med GoBraap får både klubben och medlemmarna bättre
överblick och fler smarta funktioner. Det här är ett viktigt steg för att förenkla
administrationen och skapa en bättre upplevelse för alla. Nu är vi igång – och vi ser fram
emot att du som medlem registrerar dig och din familj i appen!

 

 

Senaste inlägg

PM 2 samt seedning GEC# 3 2026

Nu är anmälan öppen till deltävling 3 i Gotland Enduro Championship. Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!

Inbjudan till deltävling GEC# 3 2026

Nu är anmälan öppen till deltävling 3 i Gotland Enduro Championship. Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!

PM 2 samt seedning GEC# 2 2026

PM 2 samt seedning Gotland Enduro Championship #2 Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!