Kallelse möte Organisation Gotland Enduro Championship

Hej, kallar ALLA som vill vara med och delta i arrangemanget av vår roliga lokala Enduro-cup Gotland Enduro Championship. Måndag 20/2 kl. 18:30-19:30 via Teams

Hej, kallar ALLA som vill vara med och delta i arrangemanget av vår roliga lokala Enduro-cup Gotland Enduro Championship. 

För att göra det så smidigt som möjligt träffas vi digitalt på Teams, vi spar tid och försöker hålla det kort till en timma. 

Tid: Måndag 20/2 kl. 18:30-19:30

Möteslänk: Klicka här för att ansluta till mötet

Agenda: 

  • Kort information om Organisationskommitténs funktion och upplägg 
  • Fastställa Organisationskommitté 2023
  • Fastställa Tävlingsdatum 2023 
  • Fastställa Tävlingsplatser 2023 
  • Förändringar/Nyheter i TR 
  • Fastställa Kommunikation/kommunikationsvägar i organisationen 

Frågor eller funderingar, kontakta Roger S, 0739-424400 

Cup-sponsorer

Senaste inlägg

PM 2 samt seedning GEC# 3 2026

Nu är anmälan öppen till deltävling 3 i Gotland Enduro Championship. Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!

Inbjudan till deltävling GEC# 3 2026

Nu är anmälan öppen till deltävling 3 i Gotland Enduro Championship. Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!

PM 2 samt seedning GEC# 2 2026

PM 2 samt seedning Gotland Enduro Championship #2 Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!