GEC-tävlingen den 1 april inställd

GEC-tävlingen den 1 april inställd då det saknas bemanning, främst till Tidtagning och Tävlingsadministration. Nu behöver vi er hjälp!

GEC Tävlingskommittén hade extrainsatt möte ikväll torsdag den 9 mars.

Eftersom det saknas bemanning överlag, men främst till Tidtagning och Tävlingsadministration, så har det mycket tråkiga men nödvändiga beslutet tagits att ställa in första deltävlingen (GEC #1) den 1 april.

Vi siktar nu mot nästa GEC-tävling den 6 maj istället.

Men vi behöver er hjälp! Vi behöver få ihop en grupp som blir utbildade på Tidtagning / Tävlingsadministration framförallt. Känner ni någon som kan tänka sig ställa upp, kanske någon anhörig, och som har lite datorvana så hör av er!

Om vi inte får ihop fler som kan engagera sig inom de närmaste veckorna så kommer vi behöva ställa in hela GEC-serien för 2023.

Skicka ett mail till info.gecms@gmail.com om du kan tänka dig att hjälpa till med Tidtagning / Tävlingsadministration.

Väl mött
/Organisationskommittén Gotland Enduro Championship

Senaste inlägg

PM 2 samt seedning GEC# 3 2026

Nu är anmälan öppen till deltävling 3 i Gotland Enduro Championship. Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!

Inbjudan till deltävling GEC# 3 2026

Nu är anmälan öppen till deltävling 3 i Gotland Enduro Championship. Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!

PM 2 samt seedning GEC# 2 2026

PM 2 samt seedning Gotland Enduro Championship #2 Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!