Välkommen på EnduroKickoff för 2023!

Nu startar vi planeringen på alvar och bjuder in alla som vill vara med och bidra till en fantastisk Endurosäsong på Gotland.

Vi träffas på KÖKETT (Hyvelgatan 5 i Visby) måndagen den 5/12 kl. 19:00

Häng på nu och var med och påverka så vi tillsammans får ett riktigt roligt Enduroår, kom ihåg, alla kan göra lite men ingen kan göra allt.

Sprid i era kanaler och se till att ta med er kompisarna och häng på, väl mött!

Det bjuds på fika, Välkomna!

/Organisationskommittén GEC

Senaste inlägg

PM 2 samt seedning GEC# 3 2026

Nu är anmälan öppen till deltävling 3 i Gotland Enduro Championship. Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!

Inbjudan till deltävling GEC# 3 2026

Nu är anmälan öppen till deltävling 3 i Gotland Enduro Championship. Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!

PM 2 samt seedning GEC# 2 2026

PM 2 samt seedning Gotland Enduro Championship #2 Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!