Inbjudan uppföljningsmöte Enduro-SM

Inbjudan uppföljningsmöte inför Enduro-SM, söndag 9/3 kl 10.00 på Kökett, det bjuds på fika och kaffe.

Välkommna alla motorsportintresserade som vill hjälpa till på Enduro-SM. Fler funktionärer behövs och är vi ett bra gäng så är det enkelt att jobba vidare dom sista 2 månaderna innan tävling.

Plats: Kökett, Hyvelgatan 5, Skarphäll Visby
Tid: Söndag 9 mars, klockan 10:00

Vi bjuder på fika med tilltugg. Välkomna stora som små 😃

För första gången någonsin kommer Enduro-SM till Gotland och med GEC MS som arrangör. Varmt välkomna alla! Medlem i GEC MS eller annan klubb, allmänt motorintresserad eller bara nyfiken spelar ingen roll.

/Robert Kvarnström
Organisationskommitten

Samlingssida Enduro-SM 2025 >>

Senaste inlägg

PM 2 samt seedning GEC# 3 2026

Nu är anmälan öppen till deltävling 3 i Gotland Enduro Championship. Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!

Inbjudan till deltävling GEC# 3 2026

Nu är anmälan öppen till deltävling 3 i Gotland Enduro Championship. Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!

PM 2 samt seedning GEC# 2 2026

PM 2 samt seedning Gotland Enduro Championship #2 Här hittar du all information om tävlingen. Välkommen!